DYTKO SERWIS   DYTKO SZKOŁA   DYTKO SPORT  

   







Paweł Dytko kandydatem Nowoczesnej w wyborach do Sejmu 2015 !

W najbliższych wyborach parlamentarnych Paweł Dytko będzie startował z list Nowoczesnej Ryszarda Petru do sejmu, w województwie opolskim. Krótka prezentacja www.youtube.com/watch?v=2eNVj63o1sg

Więcej »    

PAWEŁ ZAPREZENTOWAŁ NAJNOWSZE AUDI TTS PODCZAS RAJDU KARKONOSKIEGO!

Podczas ostatniego odcinka specjalnego Rajdu Karkonoskiego, Paweł Dytko zaprezentował w gościnnym przejeździe, najnowszy samochód rajdowy firmy Dytko Sport - Audi TTS.!

Więcej »    


Podstrony: 1  2  3  4  5  ...  48  


Podając swój adres e-mail, będziesz informowany o nowych aktualnościach z witryny Dytko Team.

   

 Aktualności

Wykluczenie z zawodów w Słowenii !

Paweł Dytko uzyskał trzeci wynik w grupie N podczas GHD Petrol Ilirska Bistrica, słoweńskiej rundy mistrzostw Europy w wyścigach górskich, ale po zawodach kierowcę EKO Racing wykluczono kwestionując grubość stabilizatora w Lancerze Evo X...www.youtube.com/watch?v=cLp1TAh3pI8

- Jesteśmy po tych zawodach po prostu załamani - mówi Paweł Dytko. - Choć po raz kolejny stanąłem na trzecim miejscu podium w klasyfikacji grupy N, to jednak zostałem zdyskwalifikowany. W trakcie wyścigów mieliśmy drobne problemy z ciśnieniem paliwa, ale na finałowe podjazdy udało się usunąć usterkę i wrócić do walki. Do miejscowych kierowców Alesa Preka i Dusana Borkovica nie miałem szans, ale udało się stanąć na podium.

Jak zawsze po zawodach, samochody zostały poddane badaniom kontrolnym i niestety, komisarz techniczny zakwestionował grubość stabilizatora w moim Lancerze. Sytuacja jest o tyle kontrowersyjna, iż nowe przepisy, które zaczęły obowiązywać w kwietniu tego roku, teoretycznie wykluczają stosowanie niektórych dodatkowo homologowanych elementów (jak mój stabilizator) w wyścigach a dopuszczają możliwość ich stosowania jedynie w rajdach. W poprzednich latach specyfikacje rajdowe i wyścigowe były identyczne. Przepis jest jednak na tyle nieprecyzyjny, że nie zastosowano go w Mistrzostwach Polski.

Kilka tygodni temu, po dyskwalifikacji mojego konkurenta Borkovica na zawodach w Czechach, za identyczny element (rajdowy stabilizator), mój zespół za pośrednictwem Polskiego Związku Motorowego wystąpił z prośbą o oficjalną interpretacje nowych przepisów i otrzymał pod koniec czerwca odpowiedź z FIA. Wynikało z niej, iż dozwolone jest używanie homologowanych do rajdów elementów zarówno w rajdach, jak i wyścigach. Niestety, słoweńscy komisarze nie zgodzili się z tą interpretacją i zdecydowali się wykluczyć mnie oraz innego chorwackiego kierowcę Mitsubishi z tych zawodów.

Na pewno mój zespół będzie się jeszcze odwoływał od tej decyzji do FIA, ponieważ nie zgadzamy się z taką interpretacją. Jeżeli jednak moje wykluczenie zostało by podtrzymane, to tracę szanse na medalowe miejsce na koniec sezonu w klasyfikacji generalnej. Pozostanie jedynie medal tylko w grupie N. Następne, ostatnie już zawody zostaną rozegrane 18 września w Chorwacji, na półwyspie Istria.














 

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych.
Więcej informacji w polityce prywatności.

 Code and design by new4mat.com Administracja